În nesfârşita goană după link-uri cred că aţi descoperit şi folosit până în acest moment numeroase site-uri din străinătate care oferă link exchange gratuit sau cu un abonament anual. Titlul şi descrierea site-ului dumneavoastră pe care le includeţi în aceste site-uri de link exchange străine vor tebui să fie în limba engleză pentru că altfel nimeni nu vă va trimite o cerere de link exchange aşa cum nici eu nu trimit cere de link exchange site-urilor scrise în limba chineza spre exemplu deoarece nu am timpul necesar să verific dacă site-ul respectiv este pornografic sau despre jocuri de noroc fapt pentru care site-ul meu ar fi depunctat în Google. Un alt aspect este legat de cuvintele cheie ale site-ului dvs cu care vreţi să fiţi găsit de către motoarele de căutare. Un site cu conţinut în limba engleza nu va pune un link cu titlul în limba română iar dacă vă gândiţi că vă va ajuta faptul că aveţi un titlu şi o descriere a sitelui în limba engleză atât timp cât site-ul dvs este în română vă înşelaţi. Link-ul în limba engleza către site-ul dvs nu are relevanţă pentru motoarele de cautare deoarece nu este pus pe cuvintele cheie care vă intereseaza.
           Stim că un factor important de care veţi ţine cont este calitatea link-urilor (adică link-uri din domenii de activitate asemănătoare sau complementare) dar în acest caz nici cantitatea lor nu este un factor neglijabil deoarece link-urile sunt toate în limba română iar link exchange-ul se face sub forma unui director în care site-ul tău va fi adăugat în categoria aleasă de tine. Cazul ideal de promovare: site-ul tău să fie legat de site-uri cu aceeaşi temă. Astfel poţi beneficia de trafic calificat (vizitatori interesaţi de subiectul respectiv şi care caută în mod activ informaţii. Aceştia sunt extrem de valoroşi, fiind cei mai susceptibili să cumpere). Dar ce faci când epuizezi toate aceste site-uri şi încă mai ai nevoie de link-uri? Doar nu crezi că cei care au 16 000, 20 000 etc de link-uri au numai link-uri de calitate!?
           În consecinţă, în cadrul campaniilor de promovare web, opţiunea de cumparare de link-uri trebuie avută în vedere după ce procesul de optimizare on page şi campaniile de înscriere în directoarele web gratuite au fost încheiate. Este foarte imporantă obţinerea unui numar cât mai mare de link-uri către site-ul dvs. din partea altor site-uri care au un page rank bun.


   
Copiright @ www.linkexpert.ro. Schimb de linkuri, link exchange.